+48 789 102 722 14 dni na zwrot Progi rabatowe nawet do -10%!

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi otrzymanymi z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

3. Wysyłka
Prosimy ustalić adres/magazynu/ wysyłki zwrotu z naszym działem sprzedaży, nie przyjmujemy towarów pod adresem naszej siedziby! 789 102 722

Uwaga! Towarów od klientów nie odbieramy swoimi kurieramiZgodnie z prawem zwrotów od firm nie przyjmujemy.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru pod warunkiem żę towar byl sprzedany ze stanu na magazynie. W przypadku zakupu towaru pod zamówienie nie ma możliwości zwrotu. 

 

do góry
Szybkie płatności online są obsługiwane w Tym sklepie.

Obsługiwane płatności kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

Sklepy e-commerce Shoper Shopify SEO by Cybersolus.com
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl