Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Tesoro Group sp. z o.o.
almassora@onet.pl

80-044 Gdańsk

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie. Zgodnie z prawem wrotów od firm nie przyjmujemy.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru pod warunkiem żę towar byl sprzedany ze stanu na magazynie. W przypadku zakupu towaru pod zamówienie nie ma możliwości zwrotu. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Tesoro Group sp. z o.o.
almassora@onet.pl

80-044 Gdańsk

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

Infolinia:

518 604 854          shop@iglazura24.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
© 2018 www.iglazura24.pl . Wszelkie prawa zastrzeżone.
"