Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi otrzymanymi z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
3. Wysyłka
Prosimy ustalić adres/magazynu/ wysyłki zwrotu z naszym działem sprzedaży, nie przyjmujemy towarów pod adresem naszej siedziby! 789 102 722
Uwaga! Towarów od klientów nie odbieramy swoimi kurierami. Zgodnie z prawem zwrotów od firm nie przyjmujemy.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru pod warunkiem żę towar byl sprzedany ze stanu na magazynie. W przypadku zakupu towaru pod zamówienie nie ma możliwości zwrotu.